The importance of strategic branding
در نوشته های پیشین در مورد شبکه های واژگانی و معنایی به عنوان بازویی نیرومند و پایا برای برندینگ راهبردی چکیده وار سخن گفتیم. درباره ی نگاه و رویکردمان به برندینگ راهبردی برای افزایش درآمد در بنگاه های خرد و سه گانه ی شناخته شده ی چگونگی محاسبه ی درآمد نیز روشنگری نمودیم.
در مقاله ی برند سازی؛ دانشی بر پایه ی روان شناسی صنعتی و سازمانی, اینفوگرافی آن ارایه شد. این مین تاژ30, پاره ای از فرآیند جان دِهی به یک دامنه ی برند ساز برای وب گاه برتر را به نمایش در می آورد.
جان دِهی به یک دامنه, آغاز راه برندینگ راهبردی است. جان دهی به یک نامِ برتر, آن را هویت, رنگ و لعاب می بخشد. دامنه ی یاد شده, جای خود را بر بستر اینترنت پیشاپیش باز می کند و رشته ی پیوند های خود را با شبکه های گوناگون می تند و از آنها نیرو و توان می ستاند. این رمز گشایی از یکی از بازوهای 5 گانه ای است که در مقاله ی افزایش درآمد به آن اشاره نمودیم.
[http://www.aparat.com/v/vhBy1]
پی نوشت:
دو وب گاه https://damane.top/و http://hamrond.com/؛ چگونگی جان دِهی به دامنه ی پرمیوم برای داشتن وب گاهی برتر بر بستر فشرده و پرُ شتاب اینترنت نمودار می سازند.
unio.ir | Logo Design | برترین و بهترین دامنه ها
ی ,های ,جان ,دامنه ,راهبردی ,برندینگ ,برندینگ راهبردی ,به یک ,دامنه ی ,دِهی به ,جان دهی
درباره این سایت